K-flex, izolační materiál

K-flex, izolační materiál

K-flex je izolační materiál s četným průmyslovým využitím. Tento blog je věnován jeho využití v oblasti izolace užitkových a obytných vozů. Sám jsem nadšeným fanouškem a provozovatelem obytných aut. S touto izolací mám vlastní pozitivní zkušenosti, které jsem částečně zmínil ve svém blogu Žába. Podotýkám, že Žába je pracovní jméno mého obytňáku, proto v něm nečekejte žádné informace ze světa fauny.

OBECNÉ INFORMACE O K-FLEX

Ale zpět ke K-flex a jeho využití k izolaci užitkových a obytných vozů. Nejprve několik obecných informací. K-Flex je samolepicí pěnový materiál používaný mimo jiné na tepelnou izolaci dodávek a obytných aut. Snadno se s ním pracuje, má dobré tepelně izolační vlastnosti a má velmi nízkou nasákavost. Skládá se ze spodní samolepicí vrstvy, hlavní vrstvy ze syntetického kaučuku, a je potažen hliníkovou odrazovou folií. Částečně funguje i jako akustická izolační vrstva. Vynikající izolační materiál, který oceníte zejména pro jeho praktičnost, snadnou manipulaci a výborné izolační vlastnosti. K-FLEX H DUCT je konstruován jako samolepící pás, proto se s ním velmi snadno pracuje. Stačí mít jen běžný ořezávací nůž.

K-flex, izolační materiál
VÝHODY K-FLEX

Oproti dříve používaným izolacím nabízí spoustu praktických výhod. V porovnání s polystyreny, oceníte jeho měkkost a snadnou tvarovatelnost. Navíc skvěle přilne ke karoserii. Pokud bychom srovnávali s různými vláknitými materiály, jako jsou vlny či skelná vata i zde najdeme jen plusy. Hlavním je mnohem tenčí vrstva izolačního materiálu při stejném výsledném efektu. Navíc se vyhnete tzv. sprašování vláken, což je víceméně nežádoucí uvolňování vláken z izolace.  K-flex nabízí snadnou manipulaci a čistotu při jeho využití. Je zabalen do rolí a díky samolepící vrstvě ho snadno přichytíte ke karoserii.

Byl původně navržen pro izolaci klimatizací, jeví se takřka ideálně jeho použití při izolaci dodávek a obytných vozů. Protože jsem měl možnost porovnání i s jinými druhy izolací, můžu ho vřele doporučit. Proto jsem se rozhodl tuto skvělou izolaci i prodávat, všem stejným maniakům do obytných vozů jako jsem já. Na tomto odkazu naleznete vše, co potřebujete vědět. Jak technické parametry, tak i nabízené šířky, ve kterých se K-Flex vyrábí.

Nižší tloušťku jsem v přestavbě používal na méně dostupný místa, jako jsou menší dutiny u podlah. Někdo to stříká montážní pěnou ale na to pozor, použít pěnu, která je na to vhodná. K flex v tloušťce 10 mm je dobré i používat na stěny či podlahu, kde máte málo místa, kde nedokážete použít silnější tloušťku. Pokud přemýšlíte, že budete jezdit i v zimně, tak doporučuji tloušťku k flexu 30 mm.

Pokud řešíte izolaci do obytného či užitkového vozu, doporučuji u K-flex začít. Myslím ,že už byste ani dál hledat nemuseli, ale sám taky hned neuvěřím všemu co se kde dočtu, proto předpokládám, že si má slova radši ověříte. …..Než mi dáte za pravdu

Více fotek z tvorby obytňáku najdete zde:

Další články o bydlení naleznete zde: